سوالات متداول

برند
  • هفتادسی چیست؟
    • هفتادسی اولین پلتفرم درآمدزایی در حوزه فروش محصولات اعتباری و خدمات پرداخت و فروشگاهی است، که با اختصاص ۷۰٪ از سود به کاربران این امکان را فراهم کرده است تا همه افراد بتوانند از طریق نیازهای روزانه‌ی خود از جمله خرید شارژ، بسته اینترنت، انواع بیمه‌نامه، بلیت هواپیما، پرداخت قبوض خدماتی و مخابراتی و خریدهای فروشگاهی کسب درآمد کنند.
  • سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟
    • "بسیاری از شرکت‌ها هزینه‌ی تبلیغات مختلف خود را نظیر: تبلیغ بیلبورد، تلویزیون و... به کاربرها اختصاص می‌دهند تا خانواده، دوستان یا حتی دیگر کاربران را به خرید از شرکت دعوت نمایند. این نوع بازاریابی فقط در یک سطح انجام می‌شود؛ یعنی، در سود خرید افرادی سهیم خواهید بود که مستقیما آنها را به فعالیت دعوت کرده باشید. اپلیکیشن هفتادسی نیز بر پایه بازاریابی «سیستم همکاری در فروش» ایجاد شده و ۷۰٪ از سود خریدهای داخل اپلیکیشن توسط کاربران را به عنوان درآمد بازاریابی به آن‌ها اختصاص می‌دهد."
  • آیا هفتادسی امنیت دارد؟
    • "تمامی اطلاعات کاربران در هفتادسی به صورت رمزنگاری شده ثبت شده است و به همین دلیل امکان هیچ گونه سوءاستفاده از اطلاعات شما وجود ندارد. همچنین در خصوص اطلاعات بانکی شما نیز در اپلیکیشن هفتادسی تمامی پرداخت‌ها، به طورمستقیم از درگاه بانکی انجام شده و هفتادسی به هیچ عنوان به اطلاعات بانکی کاربران خود دسترسی ندارد. ضمنا از طریق لینک ذیل می‌توانید مجوزهای لازم و اسامی درگاه‌های بانکی را مشاهده بفرمایید. https://7030.ir/enamad
  • آیا هفتادسی هرمی است یا مشکل شرعی دارد؟
    • هفتادسی بابت تراکنش‌های شما یا کاربرانی که در نتیجه‌ی فعالیت، زحمت و معرفی شما با سامانه آشنا می‌شوند، به شما سود پرداخت می‌کند. بدین معنی که سوددهی به صورت تک سطحی بوده و شبکه‌ای یا هرمی نمی‌باشد؛ لذا مشکل شرعی نیز ندارد.
پروفایل
  • چطور در هفتادسی حساب کاربری بسازیم؟
    • ۱. در قسمت «ثبت‌نام» شماره‌ی همراه خود را وارد نمایید.
      ۲. کد تایید ۴ یا ۵ رقمی برای شما ارسال خواهد شد که پس از دریافت، کد تایید را در کادر مربوطه وارد نمایید.
      ۳. کد معرف شخصی که از سوی ایشان به هفتادسی دعوت شده‌اید را وارد نمایید لطفا توجه داشته باشید در صورتی که کد معرف ندارید، می‌توانید کد معرف (ir_7030) را ثبت نمایید.
  • کد فعالسازی (کد تایید) برای من ارسال نشده، چه اقدامی باید انجام داد؟
    • ۱. ابتدا از صحت وارد کردن شماره‌ی همراه خود اطمینان حاصل نمایید.
      ۲. در قسمت پیام‌ها در تلفن همراه‌تان، قسمت هرزنامه و مسدود شده (اسپم) را بررسی نمایید.
      ۳. یک مرتبه‌ی دیگر ارسال دوباره کد تایید را بزنید. در صورتی که مشکل همچنان باقی‌ست با گرفتن شماره‌ی ۰۲۱۲۲۶۳۲۵۱۶ با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
  • شناسه دعوت را چطور باید وارد کرد؟
    • روش اول: در هنگام ثبت‌نام، پس از وارد کردن شماره‌ی همراه و ثبت کد تایید، گزینه‌ی «شناسه دعوت معرف» قابل مشاهده و ثبت آن نیز امکان‌پذیر خواهد بود.
      روش دوم: پس از ورود به اپلیکیشن، از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی پروفایل را فشرده و در مرحله‌ی بعد، گزینه‌ی شناسه دعوت معرف را انتخاب و سپس شناسه‌ی خود را در قسمت مربوطه ثبت نمایید. ضمنا توجه داشته باشید که ممکن است برای شما از قبل شناسه‌ی دعوت معرف ثبت شده باشد، این بدین معنیست که شما با لینک شناسه‌ی دعوت ثبت‌نام کرده‌اید.
  • آیا می‌توان شناسه دعوت را تغییر داد؟
    • خیر؛ امکان تغییر شناسه دعوت پس از ثبت‌نام به هیچ عنوان وجود ندارد، در نتیجه در وارد کردن شناسه‌ی دعوت دقت لازم را داشته باشید.
  • رمز ورود را فراموش کردم، چطور می‌توانم آن را بازیابی کنم؟
    • از حساب کاربری خود خارج شده و بعد از وارد کردن شماره‌ی همراه خود، از گزینه‌ی « کلمه عبور را فراموش کرده‌ام» استفاده نمایید.
  • آیا می‌‌شود چند حساب کاربری در هفتادسی داشت؟
    • بله؛ شما می‌توانید چند حساب کاربری در اپلیکیشن هفتادسی داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید هر حساب کاربری نیاز به یک شماره همراه منحصر به فرد دارد و شما نمی‌توانید با یک شماره همراه دو یا چند حساب کاربری در هفتادسی ثبت نمایید.
  • من از طرف کسی دعوت نشده‌ام و شخصا هفتادسی را پیدا کردم، برای اضافه کردن شناسه دعوت باید چه چیزی را وارد کنم؟
    • توجه داشته باشید در صورتی که کد معرف ندارید، می‌توانید کد معرف (ir_7030) را ثبت نمایید.
  • چطور باید احراز هویت انجام دهم؟
    • جهت احراز هویت در صفحه ی اصلی اپلیکیشن، از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی پروفایل را فشرده و در مرحله‌ی بعد، گزینه‌ی احراز هویت را انتخاب نمایید.
      نمونه‌ی صحیح عکاسی جهت احراز هویت نیز در همان قسمت «روش صحیح عکاسی» قابل مشاهده می‌باشد.
کیف پول
  • کیف پول هفتادسی چیست؟
    • هفتادسی به شما این امکان را می‌دهد که خرید مورد نیاز خود را از طریق کیف پول خود، بدون اتصال به درگاه بانکی و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، انجام دهید.
      همچنین سود خرید خودتان و مدعوین شما، به کیف پول شما در اپلیکیشن هفتادسی اضافه می‌شود. شما می‌توانید با موجودی کیف پول‌تان یا از هفتادسی خرید کنید یا با درخواست دادن، موجودی شما به حساب بانکی‌تان واریز خواهد شد. شما می‌توانید موجودی کیف پول خود را شارژ نمایید؛ که البته این مبلغ به هیچ عنوان قابل برداشت نمی‌باشد و حتما باید در اپلیکیشن خرید شود. لازم به ذکر است بعضی از خدمات اپلیکیشن هفتادسی (مثل: استعلام جریمه خودرو) فقط از طریق کیف پول و شارژ آن قابل ارائه می‌باشند.
  • چطور می‌توانم اعتبار کیف پولم را افزایش دهم؟
    • جهت افزایش اعتبار کیف پول خود باید:
      ۱. در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن هفتادسی از قسمت بالا سمت چپ گزینه‌ی افزایش اعتبار را انتخاب کنید.
      ۲. از طریق انتخاب یکی از مبالغ پیشنهادی یا از قسمت «مبلغ دلخواه خود را وارد کنید»، مبلغ مورد نظر خود را به کیف پول‌تان در اپلیکیشن هفتادسی اضافه کنید.
درآمد
  • هفتادسی چطور به کاربرانش سود می‌دهد؟
    • اپلیکیشن هفتادسی برپایه‌ی «افیلیت مارکتینگ» یا «همکاری در فروش» بنا شده است. شما هم از خریدهای خود و هم از خریدهای کاربرانی که به هفتادسی دعوت کرده‌اید، سود می‌برید. تقسیم سود در هفتادسی به این صورت است:
      ۳۰٪ هفتادسی
      ۳۰٪ خریدار
      ۴۰٪ معرف
  • چطور می‌‌توانم اعتبار کیف پولم را برداشت کنم؟
    • جهت برداشت درآمد از کیف پول خود باید:
      ۱. با مشاهده‌ی صفحه‌ی اصلی در اپلیکیشن هفتادسی، از قسمت پایین گزینه‌ی کسب درآمد را انتخاب کنید.
      ۲. گزینه‌ی درآمد را بزنید.
      ۳. سپس گزینه‌ی برداشت درآمد را انتخاب کنید.
  • برای برداشت اعتبار از کیف پول چه قوانینی وجود دارد؟
    • - حداقل مبلغ برداشت ۱۰۰۰۰ تومان می‌باشد.
      - از زمان ثبت درخواست حداکثر ۳ روز کاری مبلغ درخواستی شما به حساب بانکی‌تان واریز می‌شود.
      - برای برداشت اعتبار از کیف پول، ابتدا باید احراز هویت کنید.
      - شما می‌توانید فقط درآمد حاصل از سود را از کیف پول خود برداشت نمایید و امکان برداشت مبلغی که به موجودی کیف پول خود واریز کردید، وجود ندارد.
      - در صورتی که کمتر از ۱۸ سال دارید، برای برداشت سود می‌توانید با اطلاعات پدر یا مادر احراز هویت کنید و سود خود را دریافت کنید.
  • چند راه برای درآمدزایی از هفتادسی وجود دارد؟
    • کسب درآمد در اپلیکیشن هفتادسی به دو روش اتفاق می‌افتد:
      ۱. درآمد حاصل از خرید شما که با هر خرید ۳۰٪ از«سود خرید» به شما تعلق خواهد گرفت.
      ۲. درآمد حاصل از خرید مدعوین شما که با هر خرید ۴۰٪ از «سود خرید» آنها به شما تعلق خواهد گرفت.
      درآمد حاصل از سود خرید شما یا مدعوین شما، به کیف پول‌تان در اپلیکیشن هفتادسی اضافه خواهد شد.
  • چطور باید دوستانم را به هفتادسی دعوت کنم؟
    • ۱. در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن هفتادسی، از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی کسب درآمد را انتخاب نمایید.
      ۲. از قسمت بالای صفحه گزینه‌ی دعوت دوستان را انتخاب کنید.
      ۳. یکی از دو روش دعودت دوستان را انتخاب نمایید.
      ۴. با کپی کردن لینک دعوت‌نامه، لینک دعوت را برای دوستان خود ارسال و آن‌ها را به اپلیکیشن هفتادسی دعوت کنید.
  • دعوت سریع چیست؟
    • در این نوع دعوت، لینک اختصاصی با شناسه مخصوص خودتان برای شما ساخته می شود، این لینک ویژه شما در سوپر اپلیکیشن هفتادسی است تا کاربران با کد معرف شما وارد سامانه بشوند. شما می‌توانید این لینک را در بایو اینستاگرام، وبلاگ، بنرهای تبلیغاتی سایت‌تان، گروه‌های تلگرامی و ... استفاده کنید. کاربران مختلف با کلیک کردن بر روی لینک و ثبت‌نام در هفتادسی، به عنوان کاربران دعوت شده از سمت شما شمرده می‌شوند.
  • دعوت پیش‌ثبت‌نام با هفتادسی چیست؟
    • در این قسمت شما می‌توانید مخاطبین مورد نظر خود را به عنوان زیرمجموعه انتخاب کنید. این کاربران به نام دعوت شده از سمت شما تا ۳۰ روز در هفتادسی پیش‌ثبت‌نام می‌شوند. اگر تا ۳۰ روز آینده این کاربران ثبت‌نام‌شان را کامل نکنند، از لیست مدعوین شما خارج می‎شوند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی پیامکی‌تان می‌توانید روی گزینه «ارسال پیامک از طرف هفتادسی» کلیک کنید و پیامک با سرشماره هفتادسی به کاربران هدف شما ارسال خواهد شد. همچنین متنی که به عنوان پیش‎فرض انتخاب شده را می‌توانید با توجه به مخاطب خود شخصی‌سازی کنید تا بازخورد بهتری دریافت کنید.
  • چطور باید شناسه دعوت بسازم؟
    • ۱. در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن هفتادسی، از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی کسب درآمد را انتخاب نمایید.
      ۲. سپس از قسمت بالای صفحه گزینه‌ی شناسه‌ها را انتخاب نمایید.
      ۳. با لمس گزینه‌ی «ساخت شناسه جدید»، شناسه‌ی خود را بسازید.
      ۴. توضیحات درباره‌ی موارد صحیح و قابل شناسه دعوت در همان قسمت وجود دارد.
  • سطوح کاربری هفتادسی چیست؟
    • سطوح کاربری در هفتادسی تقسیم می‌شوند به چهار سطح عادی، فعال، حرفه‌ای و کسب‌وکار. شما می‌توانید با کسب امتیازات لازم، سطح کاربری خود را ارتقا داده و به تناسب هر سطح از مزایای آن نیز استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به اپلیکیشن هفتادسی، بخش پروفایل سپس سطوح کاربری مراجعه فرمایید.
  • برای دعوت کردن دیگران چه محدودیت‌هایی وجود دارد؟
    • هیچ محدودیتی برای دعوت به هفتادسی وجود ندارد و شما می‌توانید به تعداد نامحدود دوستان خود را دعوت نمایید.
  • آیا برای درآمدزایی محدودیت سنی وجود دارد؟
    • خیر؛ برای درآمدزایی محدودیت سنی وجود ندارد، اما برای برداشت درآمد نیاز به احراز هویت می‌باشد. طبق قوانین احراز هویت سن کاربر می‌بایست ۱۸سال تمام باشد. البته افراد زیر ۱۸ سال می‌توانند با ارایه اطلاعات پدر یا مادر به همراه اطلاعات بانکی احراز هویت کنند و سود خود را دریافت نمایند.
  • حداقل برداشت درآمد از هفتادسی چقدر است؟
    • حداقل برداشت درآمد از اپلیکیشن هفتادسی، مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان می‌باشد.
  • آیا می‌توانم با درآمدم از هفتادسی، از خود هفتادسی خرید کنم؟
    • بله؛ شما می‌توانید با درآمد حاصل از سود خریدتان در هفتادسی، خرید خود را از طریق اعتبار کیف پول خود پرداخت نمایید. البته، مشروط بر این که موجودی کیف پول شما برای پرداخت هزینه‌ی محصول یا خدمات کافی باشد.
  • آیا می‌توانم با درآمدم از هفتادسی، از خود هفتادسی خرید کنم؟
    • بله؛ شما می‌توانید با درآمد حاصل از سود خریدتان در هفتادسی، خرید خود را از طریق اعتبار کیف پول خود پرداخت نمایید. البته، مشروط بر این که موجودی کیف پول شما برای پرداخت هزینه‌ی محصول یا خدمات کافی باشد.
سرویس ها
  • چطور می‌توانم از هفتادسی شارژ بخرم؟
    • با مشاهده‌ی صفحه‌ی اصلی در اپلیکیشن هفتادسی، گزینه‌ی «شارژ» را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره موبایل خود، فرآیند خرید خود را نهایی نمایید.
  • چطور می‌توانم از هفتادسی اینترنت بخرم؟
    • با مشاهده‌ی صفحه‌ی اصلی در اپلیکیشن هفتادسی، گزینه‌ی «اینترنت» را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره موبایل خود، فرآیند خرید خود را نهایی نمایید.
  • آیا می‌توانم برای دیگران از هفتادسی شارژ یا اینترنت بخرم؟
    • بله؛ برای خرید شارژ یا اینترنت برای دوستان خود از هفتادسی می‌توانید با مشاهده‌ی صفحه‌ی اصلی در اپلیکیشن هفتادسی،گزینه‌ی «شارژ» یا «اینترنت» را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره موبایل دوستان‌تان، فرآیند خرید خود را نهایی نمایید.
  • تراکنش من ناموفق بوده، اما پول از حساب من کم شده؛ پول به حساب من چطور برمی‌گردد؟
    • در این حالت، اصلاحیه‌ی تراکنش شما صادر شده و در صورتی که پرداخت با کارت بانکی انجام شده باشد، مبلغ کسرشده از طریق درگاه بانکی طی ۴۰ دقیقه تا ۷۲ ساعت به «حساب بانکی» شما برگشت داده خواهد شد. در صورتی که پرداخت با اعتبار کیف پول انجام شده باشد، باید با تیم پشتیبانی ارتباط بگیرید تا پس از بررسی، مبلغ به «کیف پول حساب کاربری» شما برگشت داده شود. جهت ارتباط با تیم پشتیبانی هفتادسی باید، در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی پروفایل را انتخاب نموده و در مرحله‌ی بعد، پایین صفحه سمت چپ، نشان پشتیبانی را انتخاب کنید.
  • کیف اطلاعات من چیست؟
    • اطلاعات من، که در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن هفتادسی قابل مشاهده است، شامل اطلاعات شما از قبیل شماره‌ها، کارت‌ها، قبض‌ها، خودروها، مسافرها و آدرس‌ها می‌باشد. تمامی این اطلاعات بعد از انجام خریدهای شما برای راحت‌تر و سریع‌تر بودن فرآیند خریدهای بعدی شما ذخیره می‌شود. که از همین قسمت می‌توانید آن‌ها را ویرایش یا حذف کنید.
  • چطور می‌توانم انتقال وجه انجام دهم؟
    • سرویس کارت به کارت در حال به روز رسانی است و در حال حاضر در دسترس نمی باشد.
  • چرا نمی‌توانم با تمامی بانک‌ها کارت به کارت انجام دهم؟
    • سرویس کارت به کارت در حال به روز رسانی است و در حال حاضر در دسترس نمی باشد.
  • چطور می‌توانم از امنیت حساب بانکی با کارت به کارت هفتادسی مطمئن شوم؟
    • تمامی پرداخت‌ها در هفتادسی، به طور مستقیم از درگاه بانکی انجام شده و هفتادسی به هیچ عنوان به اطلاعات بانکی کاربران خود دسترسی ندارد. لازم به ذکر است، جهت تسریع در روند فرآیند کارت‌به‌کارت شما کاربران گرامی، تمامی استعلامات مربوطه، از سامانه‌ی بانک مرکزی صورت می‌گیرد.
فروشگاه
  • چطور وارد فروشگاه شوم؟
    • پس از ورود به اپلیکیشن، در صفحه‌ی ابتدایی، گزینه‌ی فروشگاه‌ها قابل مشاهده است. با انتخاب این گزینه وارد صفحه‌ی فروشگاه‌ها می‌شوید.
  • چطور می‌توانم از فروشگاه خرید کنم؟
    • ۱.با مشاهده‌ی صفحه‌ی اصلی در اپلیکیشن هفتادسی، گزینه‌ی فروشگاه‌ها قابل مشاهده می‌باشد.
      ۲.با انتخاب این گزینه وارد صفحه‌ی فروشگاه‌ها می‌شوید.
      ۳. با استفاده از ابزار جست‌وجو یا انتخاب دسته‌بندی‌ها محصول یا خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
      ۴. با ثبت گزینه‌ی خرید به صفحه‌ی ثبت اطلاعات خرید وارد می‌شوید.
      ۵. پس از تایید محتوای سبد خرید، وارد قسمت اضافه کردن اطلاعات ارسال می‌شوید.
      ۶. پس از انجام مرحله اطلاعات ارسال، فاکتور پرداخت را مشاهده می‌کنید.
      ۷. با تایید فاکتور پرداخت، نوبت به انتخاب درگاه بانکی می‌رسد.
      ۸. پس از انتخاب درگاه بانکی، وارد صفحه درگاه پرداخت می‌شوید.
      ۹. با کامل کردن فرآیند درگاه پرداخت، خرید شما به طور کامل انجام می‌شود و به اپلیکیشن هفتادسی باز می‌گردید.
  • زمان ارسال خرید من چطور مشخص می‌شود؟
    • محصول یا محصول‌های خریداری شده توسط تامین‌کننده به پست تحویل داده می‌شود. با توجه به اطلاعات ارسال، طی ۲ الی ۷ روز کاری به دست شما در آدرس مورد نظرتان می‌رسد.
  • آیا هزینه ارسال واقعا رایگان است؟
    • بله؛ هفتادسی به طور کامل هزینه‌ی ارسال شما را پرداخت می‌کند؛ حتی برای کالای ۱۰ هزار تومانی!
  • کالا خیلی وقت است که به دست من نرسیده، چطور باید پیگیری کنم؟
    • جهت اطلاع از این موضوع، با کارشناسان ما در تیم پشتیبانی ارتباط بگیرید. برای ارتباط با تیم پشتیبانی اپلیکیشن هفتادسی می‌توانید در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن، از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی پروفایل را انتخاب نموده و در مرحله‌ی بعد، پایین صفحه سمت چپ، نشان پشتیبانی را فشرده و با ما در ارتباط باشید.
  • من کالا خریدم اما چرا کیف پول من شارژ نشده؟
    • سود خرید محصولات پس از اتمام فرصت مرجوعی (یعنی ۷ روز از زمانی که کالا به دست شما رسیده) به کیف پول شما اضافه می‌شود.
  • تا چند روز فرصت دارم کالا را مرجوع کنم؟
    • شما از زمانی که کالا به دست شما رسیده، تا ۷ روز بعد فرصت دارید که کالا را مرجوع کنید.
  • چطور می‌توانم کالا را مرجوع کنم؟
    • پس از این که کالا به دست شما رسید، ۷ روز فرصت دارید که کالا را مرجوع کنید. در این مدت برای مرجوع کردن آن باید با تیم پشتیبانی ارتباط بگیرید. جهت ارتباط با تیم پشتیبانی هفتادسی می‌توانید در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن، از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی پروفایل را انتخاب نموده و در مرحله‌ی بعد، پایین صفحه سمت چپ، نشان پشتیبانی را فشرده و با ما در ارتباط باشید.
  • چرا سبد خرید من یکجا به آدرس ارسال نشده؟
    • گاهی ممکن است، محصولات موجود در سبد خرید شما از دو یا چند تامین‌کننده باشد. چون هر تامین‌کننده کالای خود را به صورت مستقیم برای شما ارسال می‌کند، ممکن است چند مرسوله در بازه‌های زمانی مختلف دریافت کنید.
پشتیبانی
  • چطور می‌توانم با پشتیبانی ارتباط بگیرم؟
    • جهت ارتباط با تیم پشتیبانی هفتادسی می‌توانید در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن، از قسمت پایین سمت چپ گزینه‌ی پروفایل را انتخاب نموده و در مرحله‌ی بعد، پایین صفحه سمت چپ، نشان پشتیبانی را فشرده و با ما در ارتباط باشید. همچنین با شماره‌گیری ۰۲۱۲۲۶۳۲۵۱۶ می‌توانید با تیم پشتیبانی هفتادسی در ارتباط باشید. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی زیر با تیم پشتیبانی هفتادسی ارتباط برقرار کنید:
      تلگرام: t.me/ir_7030
      اینستاگرام: www.instagram.com/haftadsicom
      آپارات: aparat.com/ir_7030
      یوتیوب: youtube.com/channel/UCMCkJA1_CsxN2iwZviWHIBw
      لینکدین: linkedin.com/company/7030ir
      توییتر: twitter.com/haftadsi
  • پشتیبانی هفتادسی در چه روزها و ساعت‌هایی پاسخگو هستند؟
    • تیم پشتیبانی هفتادسی، همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۳ پاسخگوی شما کاربران عزیز می‌باشد.